-

Skolan idag då=)
Försov mig^^
Skyller på simon!
Vaknade klockan 8, jag hann med att duscha, äte en macka, sminka mig, platta håret, ta på mig kläder och cykla till skolan innan klockan blev 9. Jag kom i tid!!:D
Vi började med Idrott:) Vi pratade om målen och sånt.. as drygt
Sen hade vi engelska med sötgunnel!:) Blev indelade i grupper det var jag bella emelie och lina:) ASbra grupp!
Jobbade inte så mycket eller jo men inte så mycket med engelskan för vi hade typ svenska samtidigt;)
bella gjorde loppor:) Som Lina hade som hatt^^
Efter engelskan gick jag och Lina ner till Subway:) Natta och bella tog cykeln så dom träffade vi där nere:)
Mummma!!!
Efter vi varit på subway hade vi Matte med Gunnar:)
Fick böcker....

Sen hade vi Estetiskverksamhet med eva= klippa och klistra:)
Sen slutade vi:D

Cyklade hem:)
Ikväll har jag tränat för pia gick väl helt okej:)


Lina

stencool väska lina har då;)   (hon har bara pennor där i)
 
nu ska jag ringa en vän! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0