-

Idag när jag kom till skolan så stod polisen utanför, Göran öppnade dörren och sa att det varit inbrott, så alla elever stod intryckta i stora ingången;) sen skulle alla elver samlas i gympasalen, då fick vi veta vart vi skulle gå eftersom alla våra "vanliga" lokaler såg förjävliga ut. Dom hade sprutat med brandsläckare, dom hade förstört flera tvapparater typ kastat dom i golvet, datorerna med, en var borta. Kul Liv man kan ha...
Vi fick ha vårat no prov, sen efter det fick vi sluta alltså 20 över 10!;D sköönt.
då gick jag hem till olle, hon bjöd mig på mat:) sen åkte hon med mig hem eller hon åkte till stallet:)
när jag kom hem städade jag mammas och pappas sovrum:) sen gick jag ut till stallet och fyllde på spån till putte:)
nu ska vi strax åka till sthlm, ska bara äta något innan:)
harebäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0