-

Semlor idag:D
idag har jag varit i skolan:) vi fick börja med att se på rättegång nere på stan:) sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch:) sen hade vi bild:) blev klar med min bild:) blev rättså nöjd med den:)
efter bilden hade vi Slöjd:) jag stickar ju, emelie är mycket snabbare än mig på det! så nu har jag tagit hem så jag ska sticka hemma;;
jag red fly i ridhuset en stund:) fast jag pratade mest med lollo:) så det blev mycket skritt:) nu har jag suttit och pluggat 1 timme ungefär=) ska strax gå till stallet och kvälla och äta min semla!(L) hatar det som är i mitten...

mumma!

Kommentarer
Postat av: oliviaaaaa

mandelmassan?!? skojjaru, de är ju det bästa;P

2010-02-17 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0