_

Släppte ut hästarna imorse.
sen gick jag in och sov till halv 10, då satte jag igång att städa köket. klockan 11 gick jag ut till stallet mockade åt fly, tog in han och fixade han. Red lektion för Ingrid klockan 12. Han var lite trött idag han har ju gått hårt några dagar.
När jag var klar med fly gick jag in och forsatte att städa i köket:9 blev klar runt 5.

Åt middag oså, kom precis ur duschen, ska fixa mig nu och åka och handla med p, vi har ju Nationella imorrn så vi måste ha något att äta:)

Hoppade fly för pia igår:) Vi hoppade bana, hoppade runt 90. Han var hur fin som helst och vi fick mycket berömmmm:D Han la sig i boxen med sadeln på också...


Jag filmade putte och michaela igår på pia:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0