-

sitter hemma hos Håkanssons:) Farmor fyller 75 idag:D Grattis!!

Idag har det varit skola, började med att missa bussen så mamma fick vara taxi:)
Hade först no sen matte:) börjar fatta matten nu lite:)
sen hade vi lunch, sen musik och dans:) p tvingade mig att vara med i någon high school musical dans med basket bollar-.-
båda hoppade ur och hoppade in i grease dansen istället:)

Mamma hämtade mig och ellen på skolan kl 2:)
Red örsjön med mamma och michaela, har ju handtag nu när jag rider ut så nu får han inte av mig:) men om jag inte haft handtaget hade jag ramlat av från början ute vid vägen för redan där började han tok bocka..
han bockade mer än vanligt idag. stegrade as högt också!
när vi skulle galoppera så kändes det som att rida på en seg b-ponny som vägrade gå framåt-.-
vi red först, sen fick han upp tempot och drog lite:) sen rätt som det var så tvärstannade han. tur att jag höll i mig säger jag bara;)
Red bästa lucy idag också:D
skönt att bara galoppera på en häst som inte bockar;)
Sen halv 7 åkte vi till håkanssons för att fira farmor:)
och nu orkar jag inte skriva emr;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0