-

Helloo! har varit med frida idag:D
vi gjorde inte så mkt precis:) pratade;p
Klockan 6 var det pia träning på bästa flyan:D Han var super duper fin:D
på slutet blev han lite trött:)
på slutet hoppade vi på en linje några gånger, sista gången vi hoppade på den så var han trött men han drog upp benen och hoppade ändå:D men han vred sig när han hoppade lite men det var bra att han gjorde det sa pia, han gjorde så för att han inte skulle riva:D duktig häst!
hahahah när jag gjorde iordning han så satte jag på han benskydden och tog på mig kläder. Jag hade boxdörren öppen, då drog fly ryktlådan mot sig och började gräva jätte länge i den;) sen fick han tag i hovkrattsen och tog upp huvudet och kollade på mig och gav den till mig, då kom jag på att jag glömt hovarna så tur att man har en liten vakt med sig:D <3 bästafly(L)


Maja knäppte bilder:) bjuder på dom som blev bra:D

konstig bild men ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0