12

Gårdagen började med släppa ut hästar. när jag kom upp till stallet så hade fly översvämmning i hans box stackarn:( fullt med vatten i hela boxen eftersom någon hade skruvat på vattnet i vattenspiltan. och den var ju såklart fryst, sen vred dom inte av den så den hade börjat spruta inatt.
Släppte ut alla hästarna sen stod jag och mockade ut allt spån som var blött sen gick jag in och sov till 2:) sen ut till stallet ta in fly och fylla på spån:)
Fly såg ut som en snögubbe när jag hämtade han:D
klockan 5 åkte jag till morfar och åt middag:)


Idag sov jag till 12 eller nåt:) sitter och väntar på maja nu:)
Jag ska rida på fly  i ridhuset eller ute i snön han har ju vilat två dagar så han kommer nog vara väldigt pigg...
Skriver mer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0