-

Var ju ledig igår:) sov halva dagen sen klev jag upp och skrev klart mitt arbete och skickade iväg det:)
sen gick jag ut och mockade åt flyan, michan red han:)
sen gick jag in och fixade mig sen åkte jag till mattis och var där hela kvällen:)
kom hem vid 12:) sen somnade jag runt 1:)
Idag vaknade jag med hörlurarna på, lyssnade på Justin en stund tills pappa kom in:)

sen satt jag med datorn typ hela dagen sen red jag ´min knäppa häst som bara vill ha av mig så fort jag hoppar upp... föröskte rida ut men det gick ju;) men jag ramlade inte av iaf:)

iaf när jag var klar i stallet så gick jag in och började med maten:)
bjöd ellen, michan och macckkkee på middag;D snällt av mig:D
har tjänat 50 kr idag, mockade åt mami:D
ikväll ska jag bara sitta här och glo och lyssna på musik:D

Bjuder på dom här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0