..

Känns som det var år och dar sedan jag skrev sist..
men idag var det iaf skola... började med lästid, engelska, so, lunch, svenska, spanska:) sen gick jag hem:)
När jag kom hem gick jag ut till stallet:) fixade åt fly. han hade översvämmning idag igen, men nu var det lucys vattenkopp.
Lagade Fys hage också han rymde ju idag så nu ska han få en egen bal i hans hage, så kanske han stannar;)
Tog in alla hästarna och sedan gick jag in:)
När jag kom in så var Michaela, Ron och Robin där:)
Jag lagade mat idag faktiskt;;
Började med att skära kaslern i smala bitar en halv cm skulle dom vara. Det var kniven som skulle skära;;
Jag fick inte ta i för mycket;) Värstakockskolan;)
Sen hackade jag löken och smörjde en form:) la löken där och in i ugnen sen tog jag ut formen med löken i och la på kaslern, sen när jag stoppade in den igen så tog jag upp den med händerna (den var brännHET) jag var väldigt seg reagerad, hann gå typ 2 steg innan jag typ tvärvände och kastade den på bänken. hehe^^
Det blev ju lyckat tillslut:) Fast det hade nog aldrig gått om inte nylle var där:p
Nu ska jag nog lägga mig och läsa:) hehe jag läser aldrig men nu ska jag.. 
Jag har börjat läst en skit bra bok:D
men nu ska jag gå:) hejs!
Rider Fly i ridhuset halv 10 med Elin ikväll!

Eller juste jag skulle ju lägga upp ett klipp på justin:)

SILENT LIBRARY

hahah sjukt kul!
så himla snygg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0