.

Skriver typ aldrig här men nu ska jag skriva iaf Torsdag och fredag tränade jag för björne:)

Torsdag;
han var väldigt spänd från början och skulle kolla in ridhuset han hade aldrig varit där.
När vi började trava fram så hade han lite svårt att koncentrera sig, men när vi börjat hoppa så blev han bättre. vi hoppade linjer oså, fly lyssnade inte så bra... men han hoppade iaf, det var som det enda han ville var att hoppa så han sket i kontrollen och allt det andra.. busponnie, men han var duktig iaf:)
 
Fredag; Då var han lite tröttare och lugnare:p vi hopppade en liten bana=) fly skötte sig bra:)
Gick lite fort ibland men han hoppar iaf:)
jätte nöjd:) fick läxa att hoppa små hinder och ha kontroll emellan:p


När jag kom hem från träningen så gick jag in och duschade och åkte till skolan, hade musik. så kvällen åt jag middag med familjen. morran flög till himlen också...

Lilla morris!


Igår gav pappa dina tabletter sen när jag kom ut från toan så låg du mitt på golvet och andades jätte konstigt, du typ spände benen skit mycket, jag satte mig på golvet bredvid dej och började klappa dej, jag frågade vad pappa gjort han sa att han gav dej dina tabletter,

sen så slutade du röra benen men andades skit tungt pappa lyfte upp dej och skulle försöka få dej att stå, benen bara åkte undan och huvudet bara hängde.

sen skrek jag på mamma. hon kom upp, ellen kom alla satt och kollade på dej bara, du andades fortfarande då men väldigt tungt, sen skulle vi kolla om du satt tabletterna i halsen vi förskte få dej och dricka,

sen la vi ner dej på golvet igen. sen så låg du bära där helt plötsligt. pappa sa, hon dog........ 

jag la huvudet på din mage och skulle höra om jag hörde någon puls.. hörde ett slag först men inge mer...

vi lindade in dej i en filt, och klppade dej:') sen la vi dej på en kudde.

nu ligger du där uppe på kudden i filten och är aldelles kall och stel:(

usch det är hemskt att gå förbi där:(



Juste jag fick Justin skiva också:D och tröja:) fick en bild på han också:D:D:D<3
älskaaaaaaaaa!

skivan var väldigt fin tycker jag;;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0