Måndag; Klev upp halv 7 släppte ut hästarna.
klockan 8 red jag lektion för ingrid fly var fin:) han sparkade lite bakut i galoppen:)
10 började jag nere på lansarkivet:) hämtade upp frida på vägen:)
vi åkte madrass på mentorstiden där nere:D askul!
sen gick vi upp på skolan igen och hade lektioner. vi slutade halv 4.
När jag kom hem tog jag in hästarna:)
Runt 7 kom Patricia hit:) då åkte vi ner på donken och satt där och drack varm oboy!
DOM SPELADE JUSTIN DÄR!!!!
OneTimeOneTimeOneTimeOneTimeOneTimeOneTimeOneTimeOneTimeOneTime
sen flummade vi bara runt i stan:) var på hemköp, lidl, tempo:)
kom hem runt 10:)
Duscha sen sova!



Tisdag; Försov mig så vaknade typ 10 över 8... väckte ellen sen började jag gå mot höga, hade inget tempo heller... sen kom det en kille och gick förbi i en väldig fart så då hängde jag på där;)
sen hade vi bara vanliga lektioner hela dagen;p
Slutade med slöjd, mamma kom och hämtade mig:) när jag kom hem så hade michan fixat både fly och putte:) jag red putte hon fly, vi red ut med jasmine:)
när vi kom tillbaka så fixade vi fly och stoppade in han i transporten:) Till timrå:)
Han slutmättes där, han blev 145,3 med skor och utan 143,3:)
När vi var klar så åkte vi hem:) har nyss ätit middag och nu ska jag nog duscha och sedan sova tidigt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0