-

Red ut med filippa idag:) vi red specksta dom fick bada lite:) fly tycker det är asroligt:) vattnet gick till mina fötter lite längre:) fly kör ner huvudet i vattnet o håller på:)

sen åkte jag och badade i klubbsjön med therese, frida och p.
var rättså varmt där:)
sen åkte jag hem åt middag, duschade och åkte till jobbet, askul!

när jag kom hem därifrån kom farmor hon hade tappat sin mobil så då fick jag ringa  till tommy och frågade om dom sett den. Dom hade den som tur var:)
Satt och höll fammo sällskap tills mamma och dom kom hem:)

sen har jag bara suttit vid datorn och gjort ingenting:)
åkte på donken och åt en hamburgare eftersom inte kristoffer ville komma med en idag när jag jobba-.-
haha!

Ellen ska tydligen bo i mitt rum nu ett bra tag..
vet inte om jag ska säga gilla men hoppas alla kryp är på henne om nätterna;)

imorrn blire piaaa träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0