-

klev upp halv 10:) red fly i ridhuset, ett lugnt pass med konditionsträning det behövde han:)
travade fram i 20 minuter sen galopperade jag i båda varven ett tag, tränade på galopp ombyten. pausade emellan såklart:)
sen fick han bli lite badad:) han är så söt han dricker alltid hur slangen:)
sen dränkte jag han i flugspray sen släppte jag ut honom i hagen. det första han gör när han kommer ut är och kasta sig ner på marken och rulla sig..
sneeelheeeest

åt mormors pannkakor till lunch sen kom therese och p förbi, då åkte vi vidare till smitta. Det var faktikt rätt varmt i vattnet idag.
åkte hem därifrån runt 3, duschade när jag kom hem och fixade mig sen åkte jag till jobbet.
man fick gratis glass idag!:D
fick jobba till kvart över 9 ist. dom har ändrat..

kom precis hem typ:) ska plocka ordning på mitt rum sen ska jag försöka hitta på något med mig själv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0