-

jag har börjat funderat på varför i min garderob finns det nästan bara randiga saker?
när jag var hos camilla hade jag nästan bara randiga tröjor med mig?
när jag går på stan och kollar på kläder ser jag det randiga först och vill bara köpa randigt. någon dålig grej jag har.. Randigt är snyggt. men det börjara faktiskt bli lite enformigt nu.
eller jag kan inte bli less på randigt, hittar alltid något randigt jag vill ha på stan..
som tex idag när jag var på stan, det jag fick med mig hem var en randig bikini från hm.




Kommentarer
Postat av: OLLEEEE!

därfrö du inte ville ha randigt;p jag har ju också en blåvit randig från hm;)

2010-07-17 @ 20:54:32
Postat av: Anonym

därfrö du inte ville ha randigt;p jag har ju också en blåvit randig från hm;)

2010-07-17 @ 20:54:59
Postat av: OLLLEEEE

det blev visst 2 ggr;)

2010-07-17 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0