-

Började med att vi vaknade 11=) duschade åt frukost och fixade oss långsamt:) sen åkte vi buss till falun när vi kom dit gick vi hem till niklas=) sen skjutsade han oss till borlänge:)
Kom när hoffmaestro spelade:)
Asbra. askul!
sen när dom var klar träffade vi camillas kompisar:) sen gick vi och åt på donken:)
yeey såg en kändis på donken;;
Gick några varv på kupolen:) köpte underkläder=)
Sen gick vi tillbaka till campingen, där sara och sabina var:)
hahahha säger jag bara!!
alla var asfulla
camillas kompis willy kom och skulle prata med mig när jag pratade i telefon med jocke så han stod och kramade mig(aldrig träffat han)
han mådde ju inte så bra när vi träffade han senare på kvällen;)
haha gick runt och pratade med folk och tog i hand, kommer fan inte ihåg vad någon hette. varje person man började prata med skulle kramas..
haha allt var så gulligt inne på festival området, alla lampor var röda, hängde hjärtan och lampor i träden, osv:)
kollade lite på robin, eller robyn vetefan..

sen gick vi mest bara runt:)






sovdagsnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0