19 julii

Idag klev jag upp halv 10 ungefär:) åt tommys nybakade the kakor eller hur det stavas;p
sen åkte i till eldeklint med daisy och skulle kolla om hon var brunstig det var hon itne så då fick vi en spruta med oss hem som skulle hjälpa henne att sätta igång:)

När jag kom hem red jag fly en stund på banan, sen försökte jag ta han uppför backen. Alltså han gör verkligen allt för att kasta av mig, knäppa pownii

kom upp för backen iaf:) hoppade hinderna sen red ner igen:)
Gick in duschade gjorde mig iordning satte upp håret i en toffs, avklippta shorts och ett linne:)

Vi åt lunch/middag på Casa med moffa, jag cedric, juni och ellenbus.
först fick alla 100 kr var av moffa för att gå på stan och köpa något:) sen fick jag 200kr eftersom jag fyller år:)  tack moffa♥

Sen gick vi på stan jag, juni och ellen:) köpte 2 linnen på hm och läppbalsam för 19 kr på åhlens:)
Sen skjutsade moffa mig till jobbet:) jobbade från 5-9 kom typ nyss hem och ska väl strax sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0