torsdag

Vaknade runt 10. Åt frukost:) såg att fly, cherra, clara och putte låg ner i hagen så tog på mig ridkläderna och gick ner till hagen:) tog några kort sen satte jag mig bredvid fly:) han låg ju nästan och sov lill bubbas:')
satt där och klappade på han jätte länge men sen reste sig ala hästar och då ville inte fly ligga kvar där längre:)
så då tog jag in honom borstade och red:) red geresta stigen helt själv:D han var jätteduktig!! =D
Jag red runt så jag kom ut här i backen:) han tvekade inte gå nån gång:) Han blev lite spänd vid ridskolans hagar för det var några som var i hagen bland träden som gjorde något som fly tittade lite på:)
men sen gick han på halvlånga tyglar som vilken häst som helst:D lillfjanten:)
regnade gjorde det också så putsade när jag kom tillbaka, sadeln och tränset:) och stövlarna då:)

Släppte ut fly i hagen:) sen gick jag in gjorde mat åt tommy och pappa:)

Ska lägga mig på soffan och läsa ridsport:)

sen  klockan 5 sticker jag och jobbar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0