-

Tävlingen idag gick ju midre bra..
på framhoppningen när jag hoppat oxern så typ glömde han att han skulle landa oså, så då typ landade han på alla fyra så vi höll på snubbla omkull, sen fegade lilla flyis ur, så jag fick typ tvinga över han jätte låga hinder.
Sen inne på banan red jag faktiskt väldigt länge så han kunde kollla sig omkring. Fick 2 stopp på ettan. Sen duktig som jag är vet inte att det är 3 stopp för avd. b på regional, så jag trodde ju jag var utesluten så jag gjorde ju en volt-.- så då  blev jag ute.
aja kan ju inte alltid gå bra=)

Var funktionär i en klass:)
sen efter msva försvann helt plötsligt alla som red för timrå-.-
så det var inte mer än 5st som skulle ta bort alla hinder....
drygt..
köpte glass på vägen hem:)
Sen gick jag in åt mat och duschade:) nu sitter jag hemma hos william;p
Jag är röd i ansiktet..

När jag kommer hem blir det att packa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0