-

Idag har jag legat på studsmattan med datorn och försökt blivit brun. Eller brunare kanske man ska säga:p
Tror inte jag blev så mycket brunare men jag försökte iaf:)
sen har jag väl inte gjort så mycket idag. Byggde hagar, trodde jag skulle dö av alla jävla flugor-.-
Hoppade för Therese:) gick bra, han fjantade lite för det var en tjej med en kanin som stod på sidan:p men det är ju fly♥ Hon tyckte han hade blivit mycket starkare och det är bra:)

När jag kom in ifrån stallet duschade jag och sedan åkte jag på mini för att köpa mat:) blev ostmacka med kebabsås!♥ mums!
Har städat lite nu eftersom mamma bestämde det:p
Ellen ska tydligen sova här i mitt rum inatt eftersom tommy är här.


fick besök av ellen och sötaste daisy när jag solade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0