-

Sitter och äter godis nuja:) Kalasbra att starta dagen med godis...
Har släppt ut hästarna och duschat, ska strax äta frukost sen blir det att åka till sundsvall för att kolla på pappa när han tävlar(DragRacing)
På yr.no står det att det ska vara monligt och INTE regna som det gör nu i Härnösand. Eller sist jag kollade regnade det iaf:p
Om det reganr ska vi åka och kolla på Sundsvalls Nationella storhäst tävlingar=)

Sen ska vi även hämta min telefon. Igår när vi var där och frågade om den kommit så sa dom att den kommer förmodaligen på måndag eller tisdag, sen när vi kom hem fick vi ett sms att vi kunde komma och hämta den för den var klar-.-
Hoppas verkligen den är klar nu för jag klarar inte av att ha mammas gamla samsung...

Ikväll blir det 50årsfest hos Lena:) Blir nog rät mycket folk där:p

Men nu ska jag äta frukost=)


pappas bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0