-

Har typ nyss vaknat! blev våfflor till frukost=)
har bytt om och ska strax till stallet=) ska rida lektion, sen ska jag nog klippa gräset=)
Jag kanske har fått jobb!=D
asbra...
ska kolla ikväll=)
om en vecka åker jag till DALARNA! peace&looooooooooveee!

Tog sista livmodersprutan tidigt idag klockan 8, H*lvete vad ont det gjorde!!!


Ellen håller på dampa sönder när jag spelar dom här låtarna, varför fattar jag inte?;)
igår när hin skulle sova så spelade jag dom där om och om igen;)
hon sover i mitt rum så hon får skylla sig själv:)

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit

Sidney Samson – Riverside - Radio Edit

(klickbara)


Ha en bra daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0