18juni

hade hästarna imorse:) fixade ordning åt fly då:)
Sen gick jag in sov.
vaknade åkte till birsta. eller vi åkte först till sundsvall till kings men carro hade tagit med sig alla saker till kungsnäs nationella storhäst tävlingar så då åkte vi och åt på biteline♥
Sen åkte vi till kungsnäs:) kom precis när elin uppling red så vi kollade på henne:) hon kom 5a:)
Ellen köpte en ridhjälm hps carro:)
en GPA Speed Air Evolution Tone on Tone.

Asbra jag kan ha den, så vi kan byt låna i framtiden(y)
Funderar på om jag ska låna michaelas jw hjälm i matfors på kvällstävlingarna:)


När vi köpt hjälmen åkte vi vidare till birsta:) köpte en tjocktröja på bikbok:) rea
Köpte ett par jeanshorts på cubus:) as snyggga!

Ellen fick ju sin ridhjälm i sommar present. något nytt mamma har kommit på trorja(a)
Så jag ska önska mig peakjackan. vi försökte hitta den idag men dom hade inte fått hem den. På hemsidan finns det bara i xs alla andar storlekar är slut=/

Vi åkte hem från birsta runt 7:)

När vi kom hem tog jag in fly, gosade en stund med han och mowgli:)

nu har jag precis varit och köpt godis på videoteket:)
ska kolla på film nu sen ska jag nog sova:) ska upp imorgon för att åka och kolla på pappa när han tävlar:) (dragracing)

Näe nu ska jag kolla på film ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0