Fredag

sista dagen på geresta</3
Åkte först till frida för jag skulle gå med henne:)
När vi kom till skolan gav vi camilla och kattis varsinn blomma och deras presenter:)
Sen pratade dom lite:) sen gick vi upp för att sjunga:) sjöng alla låtar förutom sommaren är kort.....
Dom hade inte ens med den.

när vi var klar där uppe gick vi till kafeterian för typ sista gången:)
Där fick vi chips och saft:)

Sen knäppte vi lite kort ute:)

Sen var det dax för att gå upp till aulan och få våra betyg:(

Dom började först med 9:4. Vissa grät redan då.
sorgligt.

Sen var det 9:3 tur. min klass. Man kunde inte kolla på frida för då skulle man börjat gråta själv..

Vi fick betygen och en ros:) Sen fick 9:2 och 9:1 sina betyg:) sen pratade rektorn lite sen fick vi gå.
Vi gick ut på skolgården och grät och kramade om varandra.
Så jävla sorgligt det var. Nästan alla grät.
Och jesper kommer man ju inte se så ofta nu när han flyttar till övik för att gå hockeygymnsaiet där.
Jag ahr gått med jesper sen första dagen på dagis. Och sett han varje dag i skolan ungefär.
Han grät som aldrig förr:(

När vi kramat om varandra gick 9:3 och 9:4 bort och ställde sig i en ring så fick var och en som ville säga något gå in i mitten och säga det dom hade och säga. Vår klass är oslagbar!

Ingen kommer få en sån bra klass som vi har haft.

När vi pratat klart med klassen oså. Gick jag och frida ner och kollade på Landgrens skolavslutning eller ja vi kom när dom kom ut men:p sen gick vi med linnea upp till landgren för vi hade inget att göra:) Medans alla 9or på Landgren fick betyg och åt tårta satt jag och frida och väntade:)
När dom var klar gick vi ner till stan och fikade:)

Sen åkte vi hem:) satt typ bara vid datorn när jag kom hem:) sen tog jag cykeln till frida:) vi åkte ner på ica och handlade lite:)
Sen åkte vi till skolan där vi skulle samlas. sen åkte vi till sälsten:)
Kvällen var väl lite upp och ner. Polisen och sos kom.
åkte till donken runt 10-11 åt middag(L)
Sen åkte jag hem hade så jäkla ont i halsen och var astrött.
När jag kom hem satt jag vid datorn en stund sen la jag mig i sängen med mobilen och kläderna på. Vaknade klockan 1 av att pappa och mamma kom in och väckte mig:) då hade dom kommit hem. satt vid datorn en stund till sen gick jag och la mig igen på riktigt den här gången:)




jeppaz
9:3 9:4 (L)

VÄRLDENS BÄSTA KLASS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0