Fredag lördag

i fredags var det tivolli. Började med att jag åkte med frida och alla ner till subway för att äta, sen åkte vi till donken.
sen jaa.
åkte 3 åk. Trodde jag skulle spy. hade 8 åk kvar-.-
Gick mest runt och mådde dåligt. Frida glömde mig på stan så där gick jag helt ensam. när jag ringde och frågade hon vart hon var så var hon hemma-.- Gick runt och letade någon som skulle hem  som jag kunde gå med men inte fan hitta jag någon. Tillslut träffade jag jocke som tur var:) han gick med mig en bit genom stan:) Varför lyssnar jag inte på mögel för?
sen gick jag med bella, jesper, jesper och denni till frida sen tog jag moppen hem.

Lördag:)
Blev väckt av elin hon knackade på mitt fönster och sedan kom hon in:p
Vi åt frukost sen gick vi ut på promenad. Tog på mig shorts och en tröja jag frågade elin om jag kunde ha det:) hon sa ja:) trodde fan jag skulle frysa ihjäl.
Sen när jag kom hem gick jag ut till Flyan:) han fick vila:)
Gick in och sov efter det:)
När jag vaknade fixade jag mig inför kvällen:)
Innan jag åkte ner på stan var jag en sväng hos olle:)
Kom ner till stan runt 9:) självklart missade jag en sak som jag gärna velat sett.. skulle kommit någon timme tidigare hade jag också fått drägglat lite(a) livet är orättvisssssT

Åkte upp alla mina biljetter:) yeeeeey. bjöd emelie och elin också:)  kom hem runt 1:) gick och la mig nästan direkt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0