heeeyyyeyeyey

hej!

ligger här i min goá säng å lyssnar på hoffmaestro medans rebecca sitter två meter bort i min soffa med min dator, å jag har hennes lidl dator.. men hä dööög väl
idag väckte rebecca mig halv elva tror´ja, då duscha vi sen åt vi frukost ute å drog sedan vidare till borlänge å hämtade ut våra armband till p&l, åååå va göttttt! sen drog vi till kupolen å åt först.. sen handlade vi lite.. rebecca köpte ett emo linne.. kulkul medans jag köpte jeansshorts å två linnen. när vi var klara på kupolen så drog vi tillfalun där jag köpte ett par vita converse!!!!!!!! å så drog vi å köpte pizza glass cola å jordgubbar å drog hem till andré å käka å när vi vart där några timmar så drog vi hem å bada.
å nu sitter vi här som nå jävla töntar med varsin dator å ja...




snyggggggggggggggggggg!!!!! nat xoxo camillarappppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0