Måndag

Gårdagen.
 började med att släppa ut hästarna, jag och olle:)
sen gick vi in åt frukost, sedan ut för att rida fly och manno:)
Vi red på banan, sen gick jag in duschade och sen kom olle och då gick vi ut och la oss på studsmattan och fulade oss med mina mobil:)
Red lucy barbacka och utan hjälm på lägdan:) lägger in bilder sen:)

Sen gick jag in och fixade mig till nöjeshallen:)
vi samlades på skolan klockan halv 1:)
Åkte buss dit:)
vi började med gokart och jag vann:) körde snabast av 25 varv.
efter det laser, sen jagade vi djur eller sköt och sedan typ fotboll:) sen red vi på tjuren jag satt kvar 17 sekunder(a) ha-ha

sen fick vi pizza, asgott!

sen åkte vi hem:)

lägger in bilder någon annan dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0