Onsdag.

Sitter och lyssnar på justin på högsta.:)
Är så jävla förbannad inget går som jag vill! min mobil är sönder, ingen svarar på mina sms, mobilen jag har nu har Daaaaaaaaamp!
så försöker lugna ner mig med justin(L)

skolan idag var bra:)
vi gick hem till camilla och gav henne blommor sen satt vi i en park och åt glass hela klassen:)

Kom hem runt 3, matilda red fly idag så jag kollade en stund på henne, sen gick jag in och duschade.
halv 6 blev det äta med klassen på retsaurang:) gotti!

Tog in hästarna när jag kom hem.

hade bruna ögon idag
Hade bruna linser idag:)

Kommentarer
Postat av: saraa

finis!

2010-06-03 @ 17:00:53
Postat av: rebecca

du är sara!

2010-06-03 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0