Tisdag

Idag försvov jag mig men ingen lärare la märke till det:)
gjorde klart min halsduk på sjölden idag:) jag började med den när vi började ha slöjd;)

Sen hade vi lunch:) efter lunchen städade vi lådorna och de:) eller ja jag städade alla lådor typ:)

Sen klockan 1 hade landgren någon grej som jag och frida åkte och kollade på:p Skolkade så fick hemringning.
Hon ringde ju såklart till pappa. han ringde mig och sa att jag skulle vara på skolan igen inom en kvart. aldrig sa jag:p ringde mamma och sa at jag inte skulle åka till skolan igen så hon visste om det:p hon brydde sig knappt:p

Efter den där grejen åkte jag och frida på stan, kpte nagellack:) ska strax måla på det:)

Sen åkte jag hem mockade åt fly:)
Sen åkte jag och kollade på gymnasiets bal:) fick hjälpa till att putta en bil som gick sönder;p vet inte riktigt hur jag kom med i det där:p men frida och jag hjälpte till iaf:) dagens goda.

När jag kom hem åt jag middag:) Gick sedan ut och red fly:) det regnade. finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder:) tog på mig regnkläderna och gick ut:)

Red flyfjant på banan. Idag var han verkligen fjantig. han trodde han såg något i skogen hela tiden-.-

Tillslut skärpte han sig:) hoppade han lite:)

Sen gick jag in, duschade:) har precis kollat på film med mamma och michan:)

Såg inte klart för jag orkade inte....

Ska strax gå upp och fila naglarna och måla dom...

IMORGON ÄR DET BAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är så jävla nervös...
jag vet inte ens hur jag ska ha håret....


hejs!

en bild på mig och frida sen cabaren igår:p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0