Torsdag:)

Vaknade upp hos frida tjugo i 9:) Då klev vi upp tog på oss shorts och tog cyckeln ner till ica:) Köpte en bulle och en risifrutti:) Sen åkte vi vidare till landsarkivet:) vi fick frukost där emd men jag köpte ju eget:)
vi hade mentorsdag:) Låg mest och halvsov på en filt:p
Vi fick sluta lite över 10:)

Då åkte jag hem tog hand om fly:) red han

sen åkte jag och frida på studenten:) kollade när dom gick ut:) sen gick vi på stan och köpte presenter till våra mentorer:) blev ett halsband till båda:)

Sen åkte jag hem:) gjorde inte så mycket:)
Sedan åkte jag och frida och kollade först på kiörningsball och sedan på landgrens:) När landgrens gick in så gick vi först på hemköp för jag var sugen på godis:) men köpte inget så vi drog på donken istället:)

Sen åkte vi hem till henne:)

Kollade på kick ass:) såg inte hela:)
När jag kom hem satt jag vid datorn sedan gick jag och la mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0