Torsdag.

Mockade imorse åt fly, jag åkte till kåken runt 20 över 8:) Vi hade kabáre träning där, tränade mest på dansen:)
Jag kan den inte riktigt bra än.. fan.
Vi åt lunch på ica klockan 11:) vi började igen kvart över 12:) då körde vi igenom allt:)

Fick sluta efter det, då tog jag och frida moppen upp till skolan:) Målade lite på mitt skviomslag:) det skulle varit klart för länge sen:p
Blev inte klar idag men hann lite längre:)

Åkte hem:) gick upp till stallet nästan på direkten tog in fly, han fick duscha lite för han var aldelles dammig-.- han var brun...

Halv 4 åkte jag elin och maja till färsta:) tränade för bjröne:) Fly var fin men lite trög i handen.. tung
men han var ändå fin:)

När jag kom hem därifrån klippte jag gräset:)
Har precis duschat:) ska nog strax sova är as trött...

Sommar <3
Snart är det sommarlovvvvvvvvvvvv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0