onsdag

Har inte bloggat sen i tisdags...
Börjar väl med onsdag då.

Försov mig så jag kom lite sent till skolan:) men på skolan så gjorde dom inget speciellt, när jag kom dit så satt jag bara och pratade med frida:)

Runt 11 åkte vi till brännaborg för där var det vårkalas:)
Lyssnade bara på musik:) vi fick sluta halv 2. Då åkte jag hem duschade och sedan klockan 3 åkte jag till frissan:)
Hon fixade håret och smink:)
Blev väl rätt bra tycker jag:)

mamma kom och hämtade mig lite innan 5:) åkte hem tog på mig klänningen och skorna :) sen gick jag ut och knäppte kort:) eller maja, mormor, michaela och farmor fotade:)

Sen kom bilen:) åkte och plockade upp frida och patricia:) Åkte sedan ner och åkte lite i stan:) åkte runt några gånger. Det regnade lite men det gick bra endå. hade paraply sen när vi åkte in där allt folk stod tog vi ner det:)
När vi hoppade ur hade det slutat att regna:) Blev fotade oså:) sen gick vi in:)

Vi fick potatis och kyckling och någon sallad till varmrätt, Vi fick marrängswiss till efterätt:)
Sen dansade vi pardans en gång sen började dj;n :) Dansade från ca 9 till 12:)

Tolv slutade balen:) då gick jag och frida hem till elin för att byta om:) fick en macka där:)
Runt halv 1 gick jag och frida till landsarkivet och väntade på resten:) Elin stannade hemma för att hon hade ont i halsen:)

Frida och jag gick hem halv 2:) när vi kom hem satt vi vid datorn en stund sen la jag mig på golvet på min madrass:) Sen somnade jag:) sov alltså hos henne:)

Jesper jag jesper.

Jesper jag Jesper.



Patricia Emelie Jag Jessica.



Elin Matte Frida Patricia Therese Frida.


Alex Jag Frida Matte






pardans


Nu orkar jag inte ladda upp nå mer balbilder idag:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga klänningar!

2010-06-16 @ 19:36:29
URL: http://lasttrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0