Måndag

Släppte ut hästarna tidigare idag. Det var as varmt ute:D 8+
Mockade åt fly sen gick jag in och sov en stund.
Sen kom ellen in med frukost(L) Fikade i sängen:)
Sen gjorde jag flätor på ellen för hon skulle till backen, när hon åkt så ringde hon och sa att axa var vid albatross och att vi skulle gå och hämta henne. Axa är senil och döv........... Hon rymmer från gården nästan varje gång vi släpper ut henne.. så man måste ha koll på henne.

Ska rida privat lektion på Fly kvart över 1 för Ingrid.
Red han igår kväll för Annika han var hur fin som helst och vi båda var helt slut efter. Fick rida riktigt mycket med benen så han inte skulle vingla så mycket han är ju vingelpelle enligt Annika.
Fly gjorde så min reflexväst gick sönder igår också-.- tror jag ska köpa alla mina saker på hööks så gör det inte lika mycket om de går sönder. Han har ju redan förstört mina ridstövlar och kliver på mina fötter hela tiden, sen har han lagt sig ner med sin sadel och försöker klia av tränset.
Men han är ändå världens finaste!

Vet inte vad jag ska göra efter jag har ridit men det får vi se då.






jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0