-

idag på elevens val bytte jag till kanot från låtskrivning.
Åkte och hämtade Therese och åkte moppe ut till långsjön om det var så det hette.
vi skulle paddla 3 km.. Gick inte så bra för oss från början;)
men vi kom till ön iaf:) aldelles blöt eftersom det hade regnat hela vägen.
grillade korv där:) ville bara hem hela tiden.
Vi lånade Anders båt som han hade med sig.
Jag, alex och Therse åkte ut;) Therese paddlade först sen när jag skulle paddle lossnade båda årorna ifrån där dom ska sitta. Och en sån där som dom sitter i ramlade av och sjönk ner till botten... hehe^^

Alex och Therese lämnade mig på en annan öde ö....

Det tog 2 timmar att åka till ön vi var på:) När vi skulle hem tog det bara 1 timme och en kvart typ:)
Blöt som bara den var vi.
Ville inte precis åka hem på moppen när vi kom i land. Skjutsade hem Therese sen åkte jag till skolan för att byta om:) sen åkte jag och sara ner på stan:)
Hoppade fly för therese halv 7 det gick bra:)
det känns fortfarande som om jag sitter i kanoten, det gungar...
Sitter med min Marabou polka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0