-

Tävlingen idag gick inte det bästa i resultat mässigt men jag är jätte nöjd ändå:)
hoppade Lc, där sprang han förbi ett och stannade på ett, han tittade lite:) Hoppade även min första Lb avdelning B. Jag fick ett riv och ett stopp på första i kombinationen men sen hoppade han:) Super duktig! ♥

Bilder kommer väl senare:)

När vi kom hem packade jag upp alla saker sen gick jag in och duschade:)
När alla i familjen duschat oså åkte vi på subway o åt middag:) mumma sen följde jag med dom och hyrde film:) jag var astrött. trött= allt är roligt= dryg(a)
när jag kom hem åkte jag ut till smitta:) vi började med att spela volleyboll:) jag har faktiskt blivit riktigt bra nu;) bättre än vad jag var!
sen satt vi vid elden och mös:) Sen körde vi irländskjulafton! gick ju kanon.
Sen kom madde och martin med en gitarr så då satt vi och hade allsång:)
vi spelade fotboll. JAG BADADE MED FRIOLF!!
fick lov att bada i bh och trosor. problemet var.... vad skulle vi ta på oss?
det var bara på med kläderna igen;)
kom typ nyss hem har precis duschat eftersom jag luktade så jävla äckligt, frös och var sandig:p
Sitter här och lyssnar på musik och sängen ser väldigt lockande ut..
snartså ska jag få s-o-v-a-! har varit vaken sen halv 6.


 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0