-----

Hallo:)
skolan idag var ju väldigt tråkig...
först hade vi idrott, sen hade vi so:) fick tilbaka något äldre prov som vi haft, jag fick G+ får alltid det. Kan jag inte få Vg någon gång....
Efter so;n hade vi lunch sen musik... vi spelade piano. Sitter fortfarande fast på den där farsmoped.... bläää
efter musiken hade vi slöjd, satt ute och solade och stickade:) asvarmt!
sen slutade vi:)
Sara hjälpte mig i stallet:) Jag red fly på ridskolans ridabana:) Konditionsträning för fly:) Han fick hoppa några skutt också:) jag red i 1 och en halv timme:)

Efter jag ridit pratade jag med Olle, hon fick massa chockar över vad jag berättade för henne;) stackarn.

You think you know, but you have no idea;)



När jag kom in från stallet duschade jag och åkte och mötte p sen åkte vi till subway!:) Gick runt på stan ett tag sen åkte jag hem till farmor och matade hennes katter:) tar hand om dom medans hon är i sthlm.
Imorgon ska jag gå i skolan, rida, springa och sola:)
men nu ska jag gå upp och tvätta ansiktet och borsta tänderna sen försöka sova!




Kommentarer
Postat av: olleeee

hihi har börjat lugna mig nu!;P

2010-05-19 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0