-

har inte varit här på ett tag men i fredags var vi ju här hemma:) vi var runt 16-17 tror jag:) vi sjöng singstar, åt mat, var på bondsjö och åt efterrätt:D

igår så var det tävling i östjämten, red Lc. det var första ute tävlingen, Fly lyssnade inte ett dugg på mig utan bara sprang och bara kollade på allt annat sen när hindret väl kom så fick han lov att hoppa jätte konstigt..
han typ sprang förbi ett hinder och stannade på ett annat för det var lite läskigt. andra gången jag kom på det hoppade han men rev:) så 16 fel, något för tiden.
ganska nöjd ändå:p
på kvällen var jag med olivia:) vi tankade moppen, köpte en engångsgrill och åkte ut till smitta och satt där och grillade marshmallows, åt chips, cheese balls och drack dricka:) och lyssnade på musik(y)
olivia sov här inatt, ska strax gå ut till stallet nu och rida ut med ellen:)
skriver mer nog sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0