5maj

vaknade knappt imorse...
kom upp vid 7 och snorig som bara den..
kom till skolan typ tio över gick direkt till fysik salen för att ha biologi prov. Nationella! gick nog inte så bra...
sen efter det hade vi lunch sen so, spanska och lästid.
slutade halv 4 som vanligt.
Åt hemma hos maja sen åkte vi till stallet. hemma hos maja skar jag mig i fingret med en dum kniv! jag och knivar passar inte ihop!!
maja och jag red ut till lotsstugan. mycket skritt, trav, galopp och lite klättring! Imorgon är det Björne:D

jag skjutsade hem maja från stallet bara för jag är snäll idag(mot vissa)
åt middag sen har jag kollat på drömmen om italien.
och åt kladdkaka som michan gjorde:)
ska strax lägga mig i sängen med Twilight.. det går så trögt med den...



Bild från idag! Världens finaste lucy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0