Beautiful daY

HEJhejHEJhej!
Ellen är här och besöker mig, på mitt RuM! vi Dricker saft och lyssnar på music!
mitt rum är stökigt"
Imorgon är det Hemmadressyr! Ska vara funktionär. Hoppas att några av mina saker säljs som jag ska sälja på bytesmarknaden!
Filippa har ju redan köpt ett täcke, schabrak och ett pannband för 200 kr!
700 kr rikare idag!
Det är inte mycket kvar som fattas nu:D:D
Jag längtar Till PEACE AND LOVE! har redan börjat fundera på vilka skor jag ska ha...
ha-ha jag är s-ärrrr
Är på ovanligt bra humör just nu:D kalasbra! Även fast det är 1 månad sen idag jag pratade med dig sist i telefon! cry. Imorrn är det 1 månad sen mitt liv gick nedför.
AAaja slutsnackat om det!
Love me kommer hit imorgon(amandas häst) hoppas hon också kommer hit så vi kan rida tsm:D
nu ska jag nog strax sova, 
men ska lyssna på lite mer musik först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0