FridaY

Fredaaaaaaaag!
Vaknade halv 7. stalltjänst!
Sen åkte jag till skolan:)
hade min allra sista mattelektion på säresta! </3
vi fick fika:) sorgligt!
sen hade vi so:) gjorde inte så mkt där:p
lunch:)
sen dansa.
efter det gick jag på stan med elin och bella:) sen kom bellas farmor. Hon bjöd mig på fika det var snällt men det kändes lite konstigt...

köpte typ en kofta:)
sen åkte jag hem, gick ut till stallet för att packa tills imorgon:) Tävling på näset vet inte säkert vilka klasser än:p
Skyndade mig in:) duschade och fixade mig sen åkte jag och åt middag med elins fam:)
asgott!!!!!!!!!!
sen gick vi en sväng på stan:) till video och köpte godis sen gick vi till subway och satt där:) kom nyss hem och nu ska jag nog strax sova:) vore skööönT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0