nananan!

okej nu är jag ARG! andra gången men jag han kopiera
jag skrev ett jätte långt inlägg nyss och jag råkade precis klicka bort det!
så nu tänker jag inte skriva lika långt.
men skolan har varit väldigt slapp idag. Det enda jag har gjort är ett träd och ett tittskåp, när jag skulle spika tittskåpet så spikade jag fel(a) jag suger på träslöjd.
slutade kvart i 2 då åkte jag hem åt plättar sen somnade jag på sängen medans ellen satt vid min dator.
vaknade igen runt halv 4 då gick jag ut till stallet mockade åt fly och copper.
red fly på banan, han hade lite damp som vanilgt men det gick ju bra tillslut. skuttade över tiitthindrerna några gånger han skötte sig bra fast han sprang i fullfart:)
Gick in åt middag, vi åt wook. mumma!
har precis varit ute i stallet och kvällat hästarna.
IDAG FICK JAG MIN JUSTIN BIEBER SKIVA!!!!!!!!

ska strax duscha sen ska jag leta reda på nässprayen, det känns som om jag har gråtit floder för mina ögon typ rinner och är snorig som bara den...
måste sova i tid idag:)


fick den längst ner till vänster med skivan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0