one time

Skrev inget igår men jag badade för första gången i år med patricia på smitta:) Det var as varmt igår:) Inte så varmt i vattnet dock! Solade typ hela dan på skolan så jag fick massa fula linjer som jag inte vill ha.. men dom syns inte så mycket som tur är;)
Brände mig på axlarna också...
Igår kväll hoppade jag för Elin, hon var bra:)

Fredag;
Började med att släppa ut hästarna, mockade och packade lite tills imorrn:) sen åkte jag till skolan:)
hade matte, svenska, lunch:) åkte ner på subway och åt:) sen tränade vi på dansen sen slutade jag:)
kom nyss hem:) Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till birsta:)
när jag kommer hem sen ska jag nog packa klart det sista och fixa fly:)
nu kommer nog mamma snart så nu ska jag stänga av datorn och klä på mig:)

Just de Tim var snäll och bjöd mig på glass igår:)








hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0