Temaavslutning!

Idag hade vi tema avslutning på skolan:)
Först redovisade vi våra rapporter, sen var vi ute och lekte:)
Sen runt 11 så kom överaskiningen:) det var en eldsprutare:)
Han började spruta eld:) sen sa han 2 frivilliga!?
Då puttade sara ut mig... så det blev hon och jag...
Han började med att lägga sig själv på krossat glas sen bad han mig och sara ställa oss på han. först vänster fot sen höger, väldigt viktigt;) sen tog han in en till och det blev sadik:) och sedan en till assistent, theodor.
Sen stod jag, sara och sadik på han när han låg på glaset!
slutade med att jag stod på hans huvud!
uscha! verkligen minne för livet!
Efter det där kollade vi på gnistans tema avlsutning, maja sjöng:)
sen hade vi vanliga lektioner efter det:)
Slutade halv 4:) åkte hem :) mockade, packade hö och tog in fly på mindre än 20 min:) red upp för backen här helt själv idag:) hoppade hinderna där uppe:) han tycker verkligen att det är skit kul!:D sen racaaade jag lite på skidspåret som är där uppe:D Han drog lite(a). men han bockade inte:)
sen på vägen ner skulle jag fixa till hindrerna för några hade rasat:) då började han hoppa dom i full fart och det är lite nerför där... han hoppade över allt knäppskalle:)
Kom in runt 6 hoppade in i duschen:)
lite över 6 åkte jag till p:) sen åkte vi till brännaborg och kollade när madde sjöng! asbra!
Nä det var klart tog vi moppen till subway... mmmmmmmm middag!

kom typ nyss hem därfifrån!:) ska försöka lägga mig i tid ikväll(a)

här står alla tre
här står jag på hans huvud!
sara står på hans huvud och han har ansiktet i krossat glas:s

Kommentarer
Postat av: saara

gillagillagilla!

2010-05-26 @ 22:29:33
Postat av: rebecca

GILLLLA!

2010-05-26 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0