TRIPPELMORD I HÄRNTA!!!!!!!

scarrryyyy

Två tonåriga syskon och en man påträffades mördade i ett hus i Härnösand på tisdagen.

– De har utsatts för kraftigt våld, säger Hans Björner informatör på polisen i Västernorrland.

En 60-årig man har gripits misstänkt för trippelmord.

Larmet om att tre livlösa personer fanns i ett hus i Härnösand kom till polisen vid 18-tiden ikväll.

Polis och ambulans kom snabbt till huset, som ligger i centrala Härnösand, och hittade tre kroppar.

De döda är en pojke och en flicka i tonåren, och en oidentifierad man. Pojken och flickan är syskon enligt polisen.

– Vi har uppfattningen att dådet skedde strax före det att larmet kom, säger Hans Björner.

Kraftigt våld

Offren är utsatta för kraftigt våld, enligt polisen. Hur de bragts om livet vill man inte berätta.

En 60-årig man har gripits, uppger polisen i Västernorrland.

– Han fanns i närheten av brottsplatsen och gripandet var odramatiskt, säger Hans Björner.

Polisen vill inte gå in på 60-åringens relation till de döda. Mannen ska förhöras och är skäligen misstänkt för mord. Varken han eller offren är kända av polisen sedan tidigare.

– Vi genomför en brottsplatsundersökning och knackar dörr i området, säger Hans Björner.


Sjukt läskigt!!!!
min morfar bor på samma gata... nästan i närheten iaf! mamma fick bädda ner mig. Ligger under täcket nu med massor av kuddar och lyssnar på musik, känns lite lugnare nu iaf! jag måste kissa men jag vågar inte gå upp för att gå på toa.....
ska ligga här tills jag somnar tror jag:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0