-

Skola idag:)
rätt skön dag:D
Förutom att vi hade prov i no.
gick nog inte så super bra;) sista provet iaf:) sista no lektionen tror jag :) shiiiiit det börjar dra ihop sig. Är det de här man har gått och längtat efter? sommaren, få gå ut nian, slippa geresta (som man kommer sakna) Alla i klassen splittras.. vissa kanske man inte ens ser mer.. åh allt är så sorgligt! man får verkligen ta vara på alla dagar man har kvar med klassen nu. Idag var det sista gången vi åt spaghetti o köttfärssås på Geresta. Imorgon är det sista gången vi äter maten som är imorgon! buhuhu! Vet inte om allt det här är att längta till längre. Jag vill inte gå ut nian!
Jag kommer säkert lipa sönder på skolavslutningen...
har köpt klänning iaf, eller mamsi har köpt när hon var i sthlm:) hon köpte skor också:)♥
Min balklänning är snart klar:) den blir bra:)

Sitter och lyssnar på musik nu:) fick en spelningslista av jennie:)
Ska nog strax gå och duscha eller något:) fick bilderna av filippa från pia träningen, från ånge och från östjämten:) var på tiden:)
jag har limmat mina Converse:D limmade dock fast mitt hår och mina fingrar!
maja och olle svek mig idag ska jag komma ihåg.
var iaf med maja på stan och fika på rutiga och köpte glass! Regnbåge min favvo!♥ älskar!
skriver ksk mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0