-

Har suttit och pluggat i någon timme. tyvärr så hade jag börjat skrivit på datorn sen la den av så allt försvann.. skitkul-.-
Ska plugga lite nu sen stoppa i mig nåt att äta sen ska jag ringa Lina:)
Efter det ska jag sova!


Efter skolan gick jag lina och bella en stund på stan. köpte puder :)
Sen skulle vi ta bussen hem som var försenad 10min-.-
Gick från vändplan hem i snöstormen.
Gick ut till stallet och mockade åt fly medans pappa broddade han:) tog in lucy också hon ville verkligen in:)
När jag var klar med allt i stallet gick jag in:) pluggade...

Sen gjorde jag bacon och makaroner:D
Red lektion på mitt lilla troll halv 7:) Han var fin men man måste rida så himla mycket med benen. Jobbigt. + att fly strejkade lite då och då:p
 när jag fixat fly gick jag in och duschade.
Juste glömde säga att det har börjat en ny kille i min klass;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0