-

Har inte bloggat något idag:) Men igår kväll var jag ju hemma hos lina:) Vi vntade på Bella i evigheter-.-
Men Bella kom tillslut. Vi beställde pizza jag tog en barn  och åt halva. Fick asont i magen:(
vi sjöng och spelade super mario. Vi spelade ride spelet också! jag sög... haha vickan ba men styr då jag ba men jag gör ju för fan det ???? sen fick hon testa själv och det var inte så lätt som det såg ut!;) så då satt jag själv och ba; styr då vickan styr då;)
Runt elva eller senare kom några sjöfartare. Vet ju inte namnet på dom men typ robin, oskar jonas eller johan? simon aja några kom iaf.
Det var lite drama där ett tag;)
Imorse vaknade jag upp bredvid min kära vän Lina:D Vi åt frukost. Sen åkte jag hem och red fly i ridhuset. Tränade på det vi gjorde på uppvärmningen för björne:) Fly tyckte det var skit jobbigt:)
Efter jag ridit åkte jag på möte på ridskolan. Var väl sådä jätte tråkigt(a) ahhaha
Men sen åkte vi till fammo och åt gomiddag:D och godis:D
Jag är på sepebra humör just nu och spelar jullåtar som aldrig förr:D




Nu ska jag göra en önskelistaaaa!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0