-

Hejhej.
Började nio idag juh. Iskallt ute!
Började med svennas lektion.
Sen lunch. Efter Lunch fick vi gå till el/ energi/ sjöfart. Elsäkerhet hade vi eller något sånt. Väldigt långtråkigt.
Efter det följde jag och bella med Lina och handlade. Köpte pepparkaksdeg, revben nånting? och en bulle;)
Sen gick vi hem till lina och åt.
Var med bella och lina sen åkte bella hem. Då badade jag och Lina med jätte mycket skuuum:D myspys! sen gjorde vi om på hennes rum. Kom nyss hem därifrån:) nu ska jag strax sova om det går. Har fått jätte mycket problem med det. Kunde inte sova inatt-.- + att när jag väl sov drömde jag mardrömmar.. aja nu pallar jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0