-

Igår var vi i birsta ju:) och på kings:)
På kings köpte jag en ridhjälm:) fick lite rabatt:D bästacarro på kings!
När vi varit på kings så åkte vi vidare till birstaa:) Började att gå på stadium, där köpte jag ett par vantar.
Sen var vi på mediamarkt. Pappa och jag kollade på kameror för 30 000 ungefär;) och tvättmaskiner. När vi skulle åka ner till birsta cityy fick vi sitta i bilkö aslänge-.-
På birsta köpte jag två par skor, två koftor, två linnen, örhängen och inge mer trorjag:) shoppade för ungefär 3700...
Är väldigt nöjd med mina köp igår:D särskilt hjälmen!




Bara så alla vet är det olivia som tagit den här bilden;)
men min nya hjälm iaf♥



Justja igår kväll var jag med olleee!
Hon var här hemma redan när vi kom hem från birsta. Då hade hon börjat med vår cheesecake. Sen kollade vi på lite från Globen:) Dampade som vanligt och bakade pepparkakor och åt vår cheseecake:)





hahahah!


Kommentarer
Postat av: o

ååh snyggon!!<3

2010-11-28 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0