-

Den här dagen har varit dö tråkig. Jag har varit inne precis inne hela dagen. Fick ett mail från H&M att det var rea på kläder. Så började klicka runt. Det var hur mycket rea som helst. Jag hittade några plagg som jag la i önskelistan. Nu ikväll så dampade sidan så man inte kunde gå in eftersom det var så mycket som skulle handlade. Sen var typ allt slutsålt som jag ville ha-.- men jag beställde nå leggins och två tröjer:)
Ska ner och dricka te nu för min hals. Imorgn ska jag iaf till skolan. Blir så himla rastlös av att vara hemma. Nu på eftermiddagen har jag underhållt Ellen. Jag dansade och sjöng för henne men hon tyckte mest jag var dryg:(
Hon har tur som har mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0