-

Jag hann inte blogga något igår eftersom jag var och tävlade och det blev så stressigt på kvällen.
Jag red bara en klass eftersom det var sista tävlingen och jag ville att den skulle avslutas bra:)
Det var stenhårt ute så det gick ju inte så bra att rida fram, men jag travade lite.
När vi kom in på framhopppningen var det jätte djupt och fly var knäpp. Han bockade och lyssnade inte.
Eftersom det var så djupt så fegade jag ur lite i svängarna, det känns som om man ska tappa fästet.
Fast fly hoppade ju det jag styrde på:)
Inne på banan var han rätt lugn. Han spänner sig som vanligt men ändå.
Eftersom jag red näst sist så var det väldigt djupt. Men Fly skötte sig fint.
Han tog alla vägar som jag hade planerat:D  In mot sista hindret fick han lite för många galoppspårng och rev.
Jag red på en rätt bra tid så om vi inte petat sista hade vi kommit 5a, eller kanske 4a:)
Men jag är nöjd över honom!
När jag ridit skickade vi hem hästarna med Mamma och Pappa. Ellen jag och michaela stannade kvar och kollade:)
Vi åker hem efter alla klasser var slut.
Jag hade ju inte fixat i stallet och skulle bort 7. Så jag fick lite bråttom..
Men jag hann iaf. Kom faktiskt till Patricia lite tidigare. Beställde pizza och en trocca.
Runt 8 åkte vi ner till Elin, Bella och Frida:) Vi kollade på film och pratade, trevligt! var där till 12 ungefär sen fick jag åka med bella på hennes pakethållare till wiklunds:) Där åkte jag taxi hem med mamma och pappa:) sen la jag mig och sov när jag kom hem:)

Nu har jag precis varit ute med hästarna och ska lägga mig igen:D
Lär ju vara några stavfel men jag orkar inte kolla igenom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0